Technikai információk:
Név: 1 hetes PR cikk (egyedi LEAD kiemeléssel) Facebook és Instagram poszttal
Típus: Tartalomalapú megoldások
Anyagleadás:
- Szöveg: Kb. 2000 karakter, kész szöveg (cím, lead, cikk szövege)
- Leadkép: 1200x628 pixel (amennyiben eltérő, úgy semmiképp se legyen kisebb, mint 1200x628 pixel, és mindenképp fekvő formátum legyen)
- Cikk közbe szúrható képek: 2-3 darab (max. 1000 pixel, max. 500 kbyte/ kép)
- Galéria képek: Lehetőség van galéria elhelyezésére a cikken belül, kb. 4-8 képpel, melyek mérete elegendő kb. 1000 px szélességben.
- Videóbeágyazás: Lehetőség van videó beágyazásra, melyhez Youtube videó link szükséges.
- Hivatalos FB oldal linkje: A cikk FB-on való posztolásakor meg kell jelölnünk a társtámogatót a posztban. Ez a Facebook hivatalos jelölése a promóciós tartalomra, melynek elmulasztása szankciót vonhat maga után. Még a cikk posztolása előtt szeretnénk kérni, hogy az adott weboldalunk Facebook oldala kapjon jogosultságot, hogy társtámogatóként (partnership-ként) jelölhessük meg a hirdető Facebook oldalát a posztban. Egyes Facebook oldalaknál ez automatikusan engedélyezett, másoknál viszont le van tiltva a megjelölés lehetősége, és egyedileg adnak engedélyt, hogy egy Facebook oldal jelölhesse őket.
- Landing URL
- Kép: 1080x1080 pixeles, instagram stílusú mood fotó (lehetőleg logo nélküli, ezzel is kerülve a promóciós jelleget)
- Szöveg: Poszt szövegének pontos megadása (2-4 mondat) A hirdető márkaüzenetét a mi márkánk nevében nem tudjuk kitenni, ezért kérjük a szöveg megfogalmazásakor a személyes névmások helyes használat. (E/1. vagy T/1. üzenete helyett E/3. vagy T/3-ban legyen megfogalmazva az insta poszt szövege. Például nem MI bővítjük a termékpalettánkat, hanem a hirdető).
- Hashtagek megadása
- Megjelölés feltüntetése (Kérjük, hogy a poszt kitétele előtt a hirdető engedélyezze, hogy adott márkánk Instagram oldala jelölhesse a hirdető Instagram oldalát FIZETETT PARTNERI EGYÜTTMŰKÖDÉSRE!)