Szerkesztőségi cikk – tartalmi együttműködés (natív) – posztokkal (FB, IG)

Technikai információk:

Név: Szerkesztőségi cikk – tartalmi együttműködés (natív) – posztokkal (FB, IG)

Típus:  Tartalomalapú megoldások

 

Anyagleadás:

  • Natív brief kitöltése (kollégáink biztosítják)
  • 1-2 kép (A leadképet a szerkesztőség választja ki a cikk témájához illeszkedően. A szerkesztőségi natív cikkben van lehetőség cikk közi kép elhelyezésére, melynek mérete kb. 640x360 pixel, max. 500 kbyte/ kép. Lehetőség van galéria elhelyezésére a cikken belül, kb. 4-8 képpel, melyek mérete elegendő kb. 1000 px szélességben. Lehetőség van videó beágyazásra, melyhez Youtube videó link szükséges.)
  • Támogatói logo (Kb. 200x300 pixeles méretben - a leadkép alatti támogatói csíkhoz, ezzel jelölve a támogatói tartalmat.)
  • Landing URL
  • Hivatalos FB oldal link: A cikk FB-on való posztolásakor meg kell jelölnünk a társtámogatót a posztban. Ez a Facebook hivatalos jelölése a promóciós tartalomra, melynek elmulasztása szankciót vonhat maga után. Még a cikk posztolása előtt kérjük, hogy az adott weboldalunk Facebook oldala kapjon jogosultságot, hogy társtámogatóként (partnership-ként) jelölhessük meg a hirdető Facebook oldalát a posztban. Egyes Facebook oldalaknál ez automatikusan engedélyezett, másoknál viszont le van tiltva a megjelölés lehetősége, és egyedileg adnak engedélyt, hogy egy Facebook oldal jelölhesse őket.
Az instagram poszthoz külön, kész anyag leadása szükséges:
  • Kép: 1080x1080 pixeles, instagram stílusú mood fotó (lehetőleg logo nélküli, ezzel is kerülve a promóciós jelleget)
  • Szöveg: Poszt szövegének pontos megadása (2-4 mondat) A hirdető márkaüzenetét a mi márkánk nevében nem tudjuk kitenni, ezért kérjük a szöveg megfogalmazásakor a személyes névmások helyes használat. (E/1. vagy T/1. üzenete helyett E/3. vagy T/3-ban legyen megfogalmazva az insta poszt szövege. Például nem MI bővítjük a termékpalettánkat, hanem a hirdető).
  • Hashtagek megadása
  • Megjelölés feltüntetése (Kérjük, hogy a poszt kitétele előtt a hirdető engedélyezze, hogy adott márkánk Instagram oldala jelölhesse a hirdető Instagram oldalát FIZETETT PARTNERI EGYÜTTMŰKÖDÉSRE!)
Menete: A kitöltött natív brief-et kampánymanagereink átadják a szerkesztőségnek, akik egy témajavaslatot adnak a brief alapján. Ennek jóváhagyása után kezd íródni a cikk. Az elkészült cikk előnézetét elküldjük jóváhagyásra, utána publikáljuk. Natív cikkről általában: A natív cikknél a reklám tartalom tökéletesen belesimul a környezetébe, emiatt általában hatékonyabb is a PR cikkeknél. Ezek a szerkesztőségi anyagok a tematikához illeszkedő rovatban kapnak helyet az oldalon, a cikkbe épített támogatói csíkon jelezzük, hogy ez egy támogatott tartalom. A natív anyagok esetében ügyfelünk üzenete/kreatívja beépül a tartalomba, de a PR cikkekkel szemben ennél a formátumnál nem szól a teljes cikk a hirdetőről, csak részben, így elkerülve a direkt promóciós jelleget.

A megjelenés multiscreen.

Screenshotok →
Bezár
Hirdetés megrendeléshez és bővebb információkért keresse az alábbi elérhetőségeket:
adserver@marquardmedia.hu | (+36-1) 50-50-800