Szerkesztőségi cikk – tartalmi együttműködés (natív) – posztokkal (FB, IG)

Technikai információk:

Név: Szerkesztőségi cikk – tartalmi együttműködés (natív) – posztokkal (FB, IG)

Típus:  Tartalomalapú megoldások

 

Anyagleadás:

  • Natív brief kitöltése (kollégáink biztosítják)
  • 1-2 kép (A leadképet a szerkesztőség választja ki a cikk témájához illeszkedően. A szerkesztőségi natív cikkben van lehetőség cikk közi kép elhelyezésére, melynek mérete kb. 640x360 pixel, max. 500 kbyte/ kép. Lehetőség van galéria elhelyezésére a cikken belül, kb. 4-8 képpel, melyek mérete elegendő kb. 640 px szélességben. Lehetőség van videó beágyazásra, melyhez Youtube videó link szükséges.)
  • Támogatói logo (Kb. 200x300 pixeles méretben - a leadkép alatti támogatói csíkhoz, ezzel jelölve a támogatói tartalmat.)
  • Landing URL
  • Hivatalos FB oldal linkje (A cikk posztolása során a hirdető Facebook oldalát társtámogatóként tüntetjük fel a posztban. Ezzel jelöljük, hogy promóciós tartalom. Amennyiben nem áll rendelkezésre Facebook oldal, úgy a #promóció/#reklám felirat elhelyezése szükséges.)
Az instagram poszthoz külön, kész anyag leadása szükséges:
  • 1080x1080 pixeles, instagram stílusú mood fotó (lehetőleg logo nélküli, ezzel is kerülve a promóciós jelleget)
  • Poszt szövegének pontos megadása (2-4 mondat)
  • Hashtagek megadása
  • Megjelölés igényének feltüntetése (Amennyiben a poszt képén, vagy a szövegezésében meg kell jelölnünk valamely Instagram profilt, kérjük pontosan megadni! Például: @joyhungary)
Menete: A kitöltött natív brief-et kampánymanagereink átadják a szerkesztőségnek, akik egy témajavaslatot adnak a brief alapján. Ennek jóváhagyása után kezd íródni a cikk. Az elkészült cikk előnézetét elküldjük jóváhagyásra, utána publikáljuk. Natív cikkről általában: A natív cikknél a reklám tartalom tökéletesen belesimul a környezetébe, emiatt általában hatékonyabb is a PR cikkeknél. Ezek a szerkesztőségi anyagok a tematikához illeszkedő rovatban kapnak helyet az oldalon, a cikkbe épített támogatói csíkon jelezzük, hogy ez egy támogatott tartalom. A natív anyagok esetében ügyfelünk üzenete/kreatívja beépül a tartalomba, de a PR cikkekkel szemben ennél a formátumnál nem szól a teljes cikk a hirdetőről, csak részben, így elkerülve a direkt promóciós jelleget.

A megjelenés multiscreen.

Screenshotok →
Bezár
Hirdetés megrendeléshez és bővebb információkért keresse az alábbi elérhetőségeket:
adserver@marquardmedia.hu | (+36-1) 50-50-800