Technikai információk:
Név: Szerkesztőségi cikk – tartalmi együttműködés (natív)
Típus:
Tartalomalapú megoldások
Anyagleadás:
- Natív brief kitöltése (kollégáink biztosítják)
- 1-2 kép (A leadképet a szerkesztőség választja ki a cikk témájához illeszkedően. A szerkesztőségi natív cikkbe van lehetőség cikk közi kép elhelyezésére, melynek mérete kb. 640x360 pixel, max. 500 kbyte/ kép. Lehetőség van galéria elhelyezésére a cikken belül, kb. 4-8 képpel, melyek mérete elegendő kb. 640 px szélességben. Lehetőség van videó beágyazásra, melyhez Youtube videó link szükséges.)
- Támogatói logo (Kb. 200x300 pixeles méretben elegendő - a leadkép alatti támogatói csíkhoz, ezzel jelölve a támogatói tartalmat.)
- Landing URL
Menete:
A kitöltött natív brief-et kampánymanagereink átadják a szerkesztőségnek, akik egy témajavaslatot adnak a brief alapján. Ennek jóváhagyása után kezd íródni a cikk. Az elkészült cikk előnézetét elküldjük jóváhagyásra, utána publikáljuk.
Natív cikkről általában:
A natív cikknél a reklám tartalom tökéletesen belesimul a környezetébe, emiatt általában hatékonyabb is a PR cikkeknél. Ezek a szerkesztőségi anyagok a tematikához illeszkedő rovatban kapnak helyet az oldalon, a cikkbe épített támogatói csíkon jelezzük, hogy ez egy támogatott tartalom.
A natív anyagok esetében ügyfelünk üzenete/kreatívja beépül a tartalomba, de a PR cikkekkel szemben ennél a formátumnál nem szól a teljes cikk a
hirdetőről, csak részben, így elkerülve a direkt promóciós jelleget.
- A megjelenés multiscreen.